Centralna baza klientów, złoty rekord, widok 360°

Zbuduj jedno źródło prawdy o kliencie

Zbuduj jedno źródło prawdy o kliencie

Zmieniają się dane osobowe - klienci zmieniają nazwiska, miejsce zamieszkania, punkty kontaktowe, telefony i adresy e-mail. Dane klientów są przetwarzane w wielu systemach informatycznych. Jest to szczególnie duże wyzwanie dla organizacji wykorzystujących wiele kanałów komunikacji z klientami, a ci często wprowadzają różne informacje do różnych systemów w różnym czasie. W rezultacie ten sam klient może wielokrotnie pojawiać się w bazach danych.

Wiemy, jak obsłużyć wszystkie te zmieniające się dane. Korzystając z dopasowania wielu rekordów klientów w centralnej bazie klientów tworzymy tzw. „złoty rekord”.

Centralna baza klientów

Centralna baza klientów (MDM - Master Data Management) pobiera dane z wielu źródeł, eliminuje błędy w danych i poddaje deduplikacji, łączy je w złoty rekord i udostępnia widok 360°, który stanowi jedyne, aktualne źródło prawdy o klientach. Złoty rekord służy jako zaufany widok 360° danych krytycznych dla firmy, którymi można zarządzać i udostępniać innym aplikacjom, aby poprzez eliminację błędów danych budować doświadczenie klientów i pomagać pracownikom podejmować bardziej świadome decyzje biznesowe. Aplikacja jest opracowana na platformie low-code dzięki czemu łatwo ją dostosować do wymogów każdej organizacji.

Złoty rekord

integruje dane

standaryzuje je

partycjonuje, klasyfikuje i tworzy fuzję

udostępnia wyczyszczone dane w widoku 360°

Złoty rekord zawiera wszystkie informacje niezbędne do prowadzenia biznesu, takie jak kampania marketingowa, newsletter, zarządzanie zgodami, ankietami (PSK, AML…), spotkanie lub rozmowa handlowa.

Centralna baza klientów
Centralna baza klientów i złoty rekord to wysoka jakość danych i satysfakcja klientów

Centralna baza klientów i złoty rekord to wysoka jakość danych i satysfakcja klientów

dane z wielu źródeł w jednym miejscu

kompletne, dokładne i spójne

obniżone koszty

Wykorzystując nasze rozwiązanie masz pewność korzystania z wiarygodnych i kompleksowych danych

Widok 360° udostępnia w organizacji jedyne źródło prawdy o klientach, jego dane, produkty, zgody, reguły retencji

Obszar biznesowy

Emilia Pieczyńska

Dyrektor Departamentu Wdrożeń dla Sektora Finansowego

Email: emilia.pieczynska@yarrl.pl

Telefon: + 48 696 496 791