Chatbot - inteligentna obsługa klienta i automatyzacja pracy

Skorzystaj z mechanizmu AI w postaci Wirtualnego Asystenta.

Chatboty

Chatbot

Nasze chatboty dostosowujemy do specyficznych wymagań klientów. Poniżej przykłady chatbotów różniących się zakresem zastosowań, poziomem zaawansowania oraz integracją z bazami wiedzy.

01. Chatboty do obsługi klienta
(Customer Support RAG Bots)
Opis działania:
arrow blue
Zintegrowane z bazą wiedzy, FAQ, dokumentacją produktów i zgłoszeniami serwisowymi.
arrow blue
Odpowiadają na pytania klientów, rozwiązują problemy techniczne, informują o produktach i usługach.

Przykład zastosowania: Chatbot banku, który korzysta z bazy regulaminów, umów i taryf opłat, aby odpowiedzieć na pytania klientów o opłaty, limity, kredyty.

02. Chatboty wewnętrzne dla pracowników
(Internal Enterprise Assistants)
Opis działania:
arrow blue
Wspierają pracowników w codziennej pracy.
arrow blue
Łączą się z systemami typu Confluence, SharePoint, Google Drive, CRM czy ERP.
arrow blue
Pomagają w znajdowaniu dokumentów, procedur, kontaktów, statusów projektów.

Przykład zastosowania: Asystent HR udzielający odpowiedzi nt. polityki urlopowej, onboardingu, czy benefitów.

03. Asystenci wyszukiwania dokumentów
(Semantic Search Chatbots)
Opis działania:
arrow blue
Wyszukują fragmenty dokumentów na podstawie zapytań semantycznych, nie tylko słów kluczowych.
arrow blue
Odpowiedzi są cytowane w kontekście źródła (tzw. answer with citation).
arrow blue
Bardzo przydatne w kancelariach prawnych, działach R&D, compliance.

Przykład zastosowania: Chatbot prawniczy odnajdujący precedensy i interpretacje przepisów z firmowej bazy danych.

04. Asystenci analityczni i BI
(Data-Augmented Decision Bots)
Opis działania:
arrow blue
Wspierają analitykę i podejmowanie decyzji poprzez dostęp do dashboardów, raportów i arkuszy danych.
arrow blue
Łączą się z narzędziami typu Looker, Tableau, Google Sheets.

Przykład zastosowania: Chatbot, który odpowiada na pytanie: „Jakie były przychody z segmentu B2B w Q1 2025?” – korzystając z danych z Power BI.

05. Chatboty dla e-commerce i marketingu
(Product Discovery Bots)
Opis działania:
arrow blue
Pomagają klientom w znalezieniu produktów, porównywaniu ofert, dostosowywaniu rekomendacji.
arrow blue
Zasilane informacjami o produktach, recenzjach, stanach magazynowych, promocjach.

Przykład zastosowania: Chatbot modowy sugerujący stylizacje na podstawie danych z katalogu i preferencji użytkownika.

06. Chatboty edukacyjne i szkoleniowe
(Learning & Knowledge Bots)
Opis działania:
arrow blue
Używane w szkoleniach pracowników, e-learningu, onboardingu.
arrow blue
Dostarczają wiedzy z dokumentów, prezentacji, materiałów szkoleniowych.

Przykład zastosowania: Chatbot techniczny uczący nowych pracowników obsługi konkretnego systemu ERP.

07. Asystenci do zarządzania projektami
(Project Knowledge Bots)
Opis działania:
arrow blue
Przeszukują i zestawiają informacje z dokumentacji projektowej, statusów z Jiry, roadmap i harmonogramów.
arrow blue
Mogą odpowiadać na pytania o zadania, blokery, zależności.

Przykład zastosowania: Chatbot w firmie IT informujący PM-a o aktualnym stanie prac nad komponentem backendowym.

Tagline

Poszukujesz dedykowanego chatbota, który upodobni się do stylu Twojej marki?

Tworzymy systemy chatbotowe, posiadające funkcjonalność inteligentnego asystenta z możliwością pełnej konfiguracji:

Wyglądu

Języka

Sposobu działania Wirtualnego Asystenta

Nasz Wirtualny Asystent:

Prowadzi rozmowę w języku naturalnym, wykorzystując uczenie maszynowe

Zapewnia dostosowany do człowieka tok rozmowy, prowadzący do oczekiwanych rezultatów

Symuluje naturalną rozmowę między ludźmi

Utrzymuje stan konwersacji

Gromadzi informacje uzyskane podczas rozmowy

Chatbot
Chatbot system

Jego największe zalety to:

Szybkość uczenia się
Kierowanie rozmową
Przełączanie rozmów
Utrzymanie kontekstu rozmowy
Dygresje
Rozpoznawanie emocji
Funkcja doprecyzowania pytania
Różne typy odpowiedzi

Co zyskujesz dzięki naszemu systemowi chatbotowemu?

Najlepiej pasujący, zintegrowany z Twoim biznesem system Wirtualnego Doradcy, który w odróżnieniu od rozwiązań pudełkowych możesz rozwijać. Oferujemy intuicyjny interfejs do tworzenia dialogów oraz szkolenie, pozwalające na aktualizację i rozwój narzędzia.