Rozwiązania CX

Idealnie dopasowane do Twoich potrzeb rozwiązania Contact Center

CX idealnie dopasowane do Twoich potrzeb rozwiązanie Contact Center

Chcesz poprawić kontakt ze swoimi klientami? Dzięki naszym elastycznym, intuicyjnym i kompleksowym rozwiązaniom Contact Center, zbudujesz profesjonalne biuro obsługi klienta, dział telemarketingu czy sprzedaży. Wdrażamy systemy skalowalne, dostosowane do potrzeb klienta.​

Oferujemy rozwiązanie w modelu chmurowym jak i w standardowej formie on-premise.

CX Contact Center
Contact Center CX

Cechy systemu:

Wielokanałowość

Komunikacja za pośrednictwem social mediów

Precyzyjne raportowanie

Integracja z aplikacjami biznesowymi

Jesteśmy Twoim partnerem na każdym etapie projektu i wdrożenia:

Przeprowadzimy analizę przedwdrożeniową

Zaprojektujemy

Wdrożymy

Obejmiemy opieką serwisową

Dzięki sprawdzonej i bezpiecznej technologii możesz skupić się na swoim biznesie.

Zaufaj uznanej technologii i sprawdzonemu integratorowi z wieloletnim doświadczeniem i najwyższymi kompetencjami

Pomagamy budować zaawansowane systemy integrujące wiele kanałów komunikacji i różne lokalizacje, wsparte dodatkowymi systemami analitycznymi, systemami raportowymi i oprogramowaniem do optymalizacji procesów.​

Wykorzystujemy:

Speech Analytics

Predictive Dialing System PDS

Rozwiązania IVR

Speech Analytics

Opiekun technologii:

Rafał Pychowski

Sales Director

Email: rafal.pychowski@yarrl.pl

Telefon: +48 607 545 005