Voicebot

Rozwiązania wspierające obsługę infolinii w procesach reklamacji, windykacji, rekrutacji i rejestracji wizyt.

Zautomatyzuj procesy BOK dzięki wsparciu Voicebota

Poszukujesz rozwiązania wspierającego obsługę infolinii? Dzięki naszym systemom voicebotowym Twój zespół otrzyma wsparcie w postaci Wirtualnego Agenta, który:

Automatycznie odbiera połączenia przychodzące

Analizuje pytania

Udziela odpowiedzi

Wykonuje automatycznie połączenia wychodzące

Oferowany inteligentny voicebot posiada:

Funkcjonalność inteligentnego asystenta symulującego naturalną rozmowę między ludźmi

Utrzymuje stan konwersacji gromadząc informacje uzyskane podczas rozmowy​

Przyjmuje połączenia w kanale głosowym (infolinia, call center) wraz z kontekstem rozmowy

Analizuje treści i przekazuje połączenia zwrotne do infolinii

Voicebot

Co wyróżnia nasze systemy voicebotowe?

Cechy naszych voicebotów

Szybkość uczenia się

Kierowanie i przełączanie rozmów

Utrzymanie kontekstu rozmowy

Dygresje

Rozpoznawanie emocji

Funkcja doprecyzowania pytania

Różne typy odpowiedzi

Zrozumienie języka naturalnego

Oferowany Wirtualny Asystent

Rozpoznaje nazwy własne

Rozpoznaje daty i cyfry w mowie swobodnej

Rozpoznaje kilka intencji w jednym pytaniu

Umożliwia podsłuch rozmów przez supervisora

Otrzymujesz

Możliwość nagrywania rozmów

Szybką integrację z wiodącymi platformami Call Center: Genesys, Avaya, Vocalcom, Cisco, Zendesk

System w wersji: cloud, on- premise lub hybryda

Przejrzysty interfejs do budowania dialogów

Udostępniamy dedykowane wersje scenariuszy do obsługi procesów: windykacji, reklamacji, weryfikacji rozkładu jazdy, sprawdzania statusu wysyłki, rekrutacji, rejestracji wizyt, informowania o ofercie firmy, obsługi mieszkańców urzędu miasta i wiele innych.
Zaufaj uznanej technologii i sprawdzonemu integratorowi z wieloletnim doświadczeniem i najwyższymi kompetencjami.