UniVoicebot | UniChatbot
Automatyzacja obsługi klienta
Voiceboty
UniVoicebot
obsługa połączeń głosowych
Wykorzystane w UniVoicebot technologie oferują duże możliwości indywidualnego dopasowania i modyfikacji scenariuszy prowadzonych dialogów i z powodzeniem pozwalają obsługiwać zarówno proste i jak i skomplikowane procesy biznesowe.
UniVoicebot wykorzystuje silnik sztucznej inteligencji, który odpowiada za prowadzenie dialogu, rozpoznawanie intencji, interpretowanie pytań i generowanie odpowiedzi
Dzięki mechanizmom ASR/TTS odpowiadającym za konwersję tekstu na mowę i mowy na-tekst potrafi zrozumieć pytania klienta i udzielać odpowiedzi zgodnie z przygotowanym scenariuszem prowadzenia dialogów
Za obsługę połączeń w kanale głosowym odpowiada platforma głosowa rozbudowana o moduł integracyjny i raportowy
Przykładowe cele wdrożenia UniVoicebota:
Odciążenie pracy konsultantów działu Call Center
Poprawienie jakości i automatyzacja obsługi klienta
Zwiększenie efektywności
Redukcja kosztów i inne
Co wyróżnia UniVoicebota?
Rozpoznawanie odpowiedzi w języku naturalnym
W poszczególnych krokach prowadzenia przez UniVocebota dialogu wykorzystywane są mechanizmy sztucznej inteligencji, które pozwalają wykrywać odpowiedzi klientów w zwykłym języku, takie jak synonimy, daty, godziny, adresy, nazwy własne produktów i inne słowa branżowe przygotowane w trakcie wdrożenia.
Tworzenie dialogów
Modyfikacje istniejących skryptów dialogowych oraz tworzenie nowych skryptów, czy całych botów funkcjonalnych, może być w pełni realizowane przez użytkowników biznesowych.
Obsługa języków: polski, angielski, ukraiński i wiele innych.
Model wykrywania intencji
Wykorzystanie najnowszych technik uczenia maszynowego w celu rozpoznawania intencji, bez konieczności opierania się na zdefiniowanych przez developera regułach, które przy rozbudowanym rozwiązaniu nie są skalowalne i komplikują rozwiązanie.
Kompleksowość
Łatwiejsze rozpoznawanie większej liczby tematów i treści niż inne voiceboty. Dokładne i kompleksowe odpowiedzi dla klientów dzięki pełnemu zrozumieniu tematu, inteligentnemu wyszukiwaniu opartemu na sztucznej inteligencji i funkcji przekazania sprawy do żywego agenta.
Dygresje i kontekst rozmowy
Umiejętność odpowiadania na poboczne pytania rozmówcy i powrotu do głównego tematu rozmowy Rozpoznawanie encji w kontekście – zdolność odczytywania intencji oraz informacji dodatkowych z wypowiedzi człowieka. UniVoicebot pamięta kontekst prowadzonej rozmowy, po otrzymaniu pytań pobocznych i udzieleniu odpowiedzi wraca do podstawowego wątku rozmowy.
Analityka i łatwość integracji
Wiele dostępnych statystyk, szczegółowe raporty, śledzenie kluczowych wskaźników wydajności, z możliwością filtrowania wydajności według intencji lub jednostek. Możliwości eksportu danych. Bezproblemowa integracja z różnymi systemami dziedzinowymi dzięki otwartemu API.
Chatboty
UniChatbot
obsługa interakcji tekstowych
UniChatbot to wirtualny doradca, który wykorzystuje sztuczną inteligencję do prowadzenia interakcji z użytkownikami poprzez konwersację tekstową. Unichatbot zaprogramowany jest w taki sposób, aby naśladować ludzką interakcję i odpowiadać na zadane pytania, udzielać informacji czy wykonywać określone zadania.
Poprzez dodatkowe integracje UniChatbot daje możliwości:
Automatyzacji procesów
Przełączania rozmowy do konsultanta
Wyszukiwania odpowiedzi w bazie wiedzy, w różnego rodzaju plikach, na stronie www, itd.
Co robi UniChatbot?
Prowadzi rozmowy w języku naturalnym, wykorzystując uczenie maszynowe
Rozumie intencje oraz ich sens
Prowadzi konwersację podobną do tej prowadzonej między ludźmi
Interpretuje pytanie, przetwarza frazy prowadzone przez użytkownika, a następnie udziela odpowiedzi
Pamięta kontekst prowadzonej rozmowy
Największe zalety naszego UniChatbota to:
Szybkość uczenia się
Model wykrywania intencji
Prowadzenie dialogów w języku naturalnym
Obsługa wielu języków
Dygresje i pamiętanie kontekstu rozmowy
Łatwość integracji
Rozbudowana analityka
Skalowalność
Przewagi yarrl dostawcy chatbotów i voicebotów:
Wieloletnie doświadczenia w zakresie integracji narzędzi do obsługi różnych kanałów komunikacji.
Wiele ciekawych referencji.
Krótki czas realizacji projektów.
Gotowe wersje demo.
Opiekun technologii:
IT Projects Director
Email: magdalena.pisarczyk@yarrl.pl
Telefon: +48 601 416 600
Co zyskujesz dzięki naszemu systemowi chatbotowemu?
Najlepiej pasujący, zintegrowany z Twoim biznesem system Wirtualnego Doradcy, który w odróżnieniu od rozwiązań pudełkowych możesz rozwijać. Oferujemy intuicyjny interfejs do tworzenia dialogów oraz szkolenie, pozwalające na aktualizację i rozwój narzędzia.