CRM.pro dla bankowości korporacyjnej
Buduj doświadczenie klienta dzięki CRM.pro dla bankowości korporacyjnej
Spersonalizowana obsługa klienta korporacyjnego stała się głównym wyróżnikiem pomagającym bankom budować zaufanie i lojalność. Technologia odgrywa kluczową rolę w osiągnięciu tej transformacji i świadczeniu usług zapewniających wygodę i upraszczających codzienne czynności bankowe. Co więcej, pozyskiwanie informacji behawioralnych umożliwia bankom tworzenie płynnych i przyjaznych dla użytkownika usług cyfrowych dostosowanych do potrzeb ich klientów.
Relacje z klientem
zarządzaj danymi i przepływami pracy w CRM.pro obsługując klientów instytucjonalnych
automatyzuj zadania i korzystaj z narzędzi do pozyskiwania klientów, newsletterów, kampanii
przechowuj historyczne dane relacji i zarządzaj relacjami powiązanymi z klientem
buduj doświadczenie zorientowane na klienta na każdym etapie współpracy
nadzoruj i monitoruj procedowanie umów z klientami
Widok 360°
predefiniowany
responsywny
skonsolidowany
Ciesz się widokiem 360° produktów, danych, historii kontaktów i portfeli klientów.
Mierz satysfakcję klientów
Buduj
kampanie marketingowe, newslettery
ankiety CSI, NPS, CES, KYC
korzystaj z ankiet predefiniowanych lub pozwól nam dostosować je do twoich potrzeb
CRM.pro zawiera wszystkie komponenty oraz ułatwienia potrzebne do opracowania i wysyłki ankiet, żeby skutecznie mierzyć satysfakcję klientów. Platforma wspiera także obsługę ankiet obowiązkowych jak np. AML czy MIFID, a system zadba o kontrolę kompletności odpowiedzi klienta.
Newslettery i kampanie marketingowe
zbieraj cenne dane o Twoich klientach wysyłając newslettery i ankiety w ramach kampanii marketingowych
analizuj informacje statystyczne w panelu menedżerskim
wykorzystuj uzyskane wyniki i koordynuj działania marketingowe
koordynuj działania marketingowe na podstawie uzyskanych wyników
koordynuj zadania handlowe dzięki uzyskanym wynikom.
Zarządzaj zadaniami handlowców
planuj i automatyzuj zadania i czynności przydzielane handlowcom z Twojej organizacji odpowiedzialnym za obsługę klientów korporacyjnych
konfiguruj kalendarze zintegrowane z Microsoft Outlook
zautomatyzuj wszystkie niezbędne raporty, dostosowane do potrzeb Twoich i Twoich klientów
CRM.pro to bezpieczne i elastyczne środowisko
automatyzuj procesy
kontroluj wykonanie zadań
poprawiaj efektywność i jakość obsługi procesów biznesowych
Dzięki centralizacji przetwarzania i udostępnianiu dokumentów skróci się czas przeszukiwania archiwów, usprawni się wykonanie terminowych zadań.
atrakcyjny interfejs użytkownika
elastyczne raportowanie
intuicyjna nawigacja w systemie
sprawią, że nawet rutynowe zadania będą szybciej obsługiwane, a usługi integracyjne API umożliwią integrację i automatyczną wymianę danych z dowolnym systemem.
Dodatkowo uprawnienia użytkownika w oparciu o model ABAC (ang. Attribute Based Access Control) umożliwią wdrożenie rozbudowanych polityk autoryzacyjnych nawet w strukturach wielopodmiotowych, przy zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa zapewnionemu przez zgodność z OWASP ASVS L2.
Buduj własny zespół rozwoju CRM.pro
Adaptuj aplikację CRM.pro do zmieniającego się biznesu. Wykorzystaj potencjał naszej platformy low-code.
CRM.pro to centralizacja i usprawnienie procesów zarządzania relacjami z klientami korporacyjnymi w celu osiągnięcia efektywności operacyjnej, która wyprzedza potrzeby Twoich klientów
Obszar biznesowy
Dyrektor Departamentu Wdrożeń dla Sektora Finansowego
Email: emilia.pieczynska@yarrl.pl
Telefon: + 48 696 496 791