Ahoj, przygodo!

13.6.2024

Przeżyliśmy fantastyczny czas! Czyli opowieść o tym, jak upłynął nam tegoroczny wyjazd szkoleniowo-integracyjny 😊 Można już chyba powiedzieć, że naszą tradycją stały się czerwcowe wyjazdy na łódki. W tym roku również na Mazurach, choć inną trasą. Dla wielu uczestników wyjazd był pierwszym kontaktem z łódkami, tym bardziej istotnym elementem była szybka integracja i zbudowanie zaufania pomiędzy sternikami, a załogą.

W ciągu dnia spędzaliśmy czas żeglując po przepięknych mazurskich jeziorach. Każdy miał okazję stanąć za sterem i poczuć przysłowiowy wiatr w żaglach. Był czas na orzeźwiającą kąpiel, pyszną świeżą rybę w kameralnych nabrzeżnych restauracjach, a także zaprezentowanie swoich kulinarnych możliwości „pod pokładem”.

Płynęliśmy również z nurtem wiedzy! Na pierwszy ogień poszło szkolenie z „Komunikacji interpersonalnej z elementami asertywności i wywierania wpływu”. Drugiego dnia warsztat: „Poznaj moc słów. Skuteczne zarządzanie emocjami i sprzedażą”. Obydwa szkolenia prowadziła Beata Szynkowska. Jak już wiecie, podejście warsztatowe, to to, co cenimy sobie najbardziej, dlatego właśnie taką formę przybrały obydwa szkolenia 😊. Mieliśmy okazję zapoznać się m.in. z technikami wywierania wpływu, czy zarządzaniem emocjami w sytuacjach biznesowych oraz przećwiczyć te umiejętności w mniejszych grupach. Warto dodać, że nauka w plenerze zwiększa tempo przyswajania wiedzy i jest bardzo przyjemna.

Dla pewnego urozmaicenia 😉 na tegorocznym wyjeździe pojawił się też moment niepokoju i grozy, kiedy to jedna z łódek straciła sterowność i w niesprzyjających warunkach pogodowych, utknęła na jeziorze. Z pomocą przyszła inna załoga oraz fachowa grupa ratowników. Wszystko skończyło się dobrze, a dla nas był to kolejny dowód na to, ze możemy na siebie liczyć nawet w najtrudniejszych wyzwaniach, nie tylko pogodowych i nie tylko na łódce.

Wieczorami spotykaliśmy się w portach przy wspólnych ogniskach. Czas umilały nam zabawy integracyjne przygotowane przez Sylwię, Weronikę i Olę z Lockus. Rywalizowaliśmy w konkursie „jaka to melodia”, „tykająca bomba”, a także „poznawaliśmy się” bliżej prezentując utwory hip-hopowe, ballady i romanse, czy wyliczanki.

Oprócz dobrej zabawy, poznania siebie nawzajem, swoich ról zawodowych, doświadczenia i codziennych wyzwań, wśród wielu z nas narodziły się realne przyjaźnie. Integracja, w szczególności z perspektywy niedawnego połączenia spółek była dla nas wszystkich bardzo ważna. Fundamentem tworzenia silnej organizacji jest świadomość każdego pracownika, jakie wartości prezentuje firma, jak wartościowych i godnych zaufania ludzi zatrudnia. Dobrze mieć świadomość, że wszyscy jesteśmy ważni: nie tylko dla siebie nawzajem – pracując w mniejszych projektach, ale i dla organizacji. Serdecznie podziękowania dla organizatorów wydarzenia!