Blog
Aktualności
Wydarzenia branżowe, webinary technologiczne, artykuły. Znajdziesz tu wszystko, co robimy dla rozwoju IT.
Strefa wiedzy
8.5.2024
Dlaczego yarrl SA postawił na współpracę z Genesys?
Firma yarrl SA swoją działalność zaczynała w 1992 roku pod nazwą Unima2000 Systemy Teleinformatyczne.
23.4.2024
Czy generatywna sztuczna inteligencja zmieni Contact Center?
Generatywna sztuczna inteligencja to technologia, która zmienia rzeczywistość, sposób naszego myślenia. Wszyscy obserwujemy gwałtowne przyspieszenie jej rozwoju i użycia w obsłudze klienta.
17.4.2024
yarrl a najważniejsze trendy technologiczne w sektorze publicznym w 2024 r.
Gartner wskazał pięć najważniejszych w swojej ocenie trendów technologicznych w sektorze publicznym w 2024 r
Strefa wiedzy
4.4.2024
Moralność AI, czyli czyja moralność?
Nie jest już niczym nadzwyczajnym, że sztuczna inteligencja, coraz częściej stosowana w sferach należących dotychczas do człowieka, coraz bardziej autonomicznie radzi sobie ze złożonością ludzkich problemów.
Strefa wiedzy
1.4.2024
Twój pierwszy chatbot w kilku krokach!
Dane, przeczucie, obserwacja rynku, edukacja – rodzi się pomysł na automatyzację procesu obsługi klienta.
Wydarzenia
26.3.2024
Konferencja Techmo Day 2024
21 marca odbyła się konferencja Techmo Day 2024 Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Strefa wiedzy
25.3.2024
Daj botom się zająć Twoimi klientami
Chatbot i voicebot – nieoczywiste zastosowania prostych rozwiązań!
Strefa wiedzy
24.3.2024
7 zalet omnichannelowości w Contact Center
Organizowanie pracy i budowę contact center warto zacząć od odpowiedzi na klasyczne pytanie: dlaczego go robimy?
Strefa wiedzy
21.3.2024
Hiperpersonalizacja kluczem do ozłocenia CX w firmach
W dobie coraz lepszych rozwiązań technologicznych i tworzenia większej liczby odrębnych procesów biznesowych, mamy możliwość zbierania i analizowania ogromnych ilości danych.
Wydarzenia
21.3.2024
Warsztat z chmurowych rozwiązań contact center
Warsztat zorganizowane przez Avaya Poland i Ingram Micro Polan
26.2.2024
Sztuczna inteligencja jako ważny element przyszłej obsługi klienta
Jako początek rozwoju sztucznej inteligencji (AI) przyjmuje się lata 50. XX wieku.
Po godzinach
22.2.2024
Wieczór gier/planszówek #yarrlTeam
Może nie wszyscy z nas lubią poniedziałki, ale z pewnością wszyscy lubimy czwartki.
7.12.2023
Mikołajkowa zmiana Unimy 2000 w yarrl S.A.
UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne w dniu 2.10.2023 r. połączyła się ze spółką pTAG sp. z o.o, a w dniu 6 grudnia 2023 r KRS zarejestrował zmianę nazwy połączonego podmiotu na yarrl S.A.
Po godzinach
28.10.2023
Wyjazd integracyjno-szkoleniowym zespołu yarrl
W yarrl kładziemy duży nacisk na pracę zespołową i ciągły rozwój, to nasze wartości.
31.8.2023
Być partnerem dla klientów
Z Piotrem Żukowskim, członkiem zarządu z Unima 2000, rozmawia Justyna Szymańska.